Lördag!

Nu är det då äntligen Lördag och ledigheten är här. Idag står tvättstugan först på schemat, sen ska Sture kolla djupet i potatislandet, ringa en granne och fråga när jorden kommer som vi ska lägga ut i det landet. Sen rensa ogräs och sen middag. Imorgon ska vi till blomsterlandet och plantagen för att köpa potatis och räddisfrön och lite blommor.
Hm vart är ledigheten då? vad snackade jag egentligen om i början av detta inlägg???

Lets dance då?????? Nu räcker det svenskarna!!!!! Rösta på Camilla Henemark som inte ens kan dansa. Hon var sämst igår med, men bättre i Wienervalsen där håller jag med att tredjeplats var okey. Men resten??? Ser ni inte hur usel hon är????

Pernilla var mycket mycket bättre. Men folk röstar väl för att de tycker synd om henne. Stackar lilla Camilla som varit hemlös, kanske är hon det fotfarande och mår så dåligt och har ADHD.
Synd bara att bättre deltagare ska ryka när det egentligen är hon som är sämst.

Anton klart bäst igår, Camilla Läckberg, Pernilla, Anders, Molly, Marcus är den ordning jag tycker och då Camilla Henemark sist.


Fatta pennan och skriv vilken ni gillar bäst och vilken ni anser skulle ha åkt igår.
När tryck på knapparna på tangentbordet och släng in en kommentar.

Nog!

Maten igår
Pizza capricciosa och avokadosallad med bluechees dressing och jätte stort runt bröd till.








Gissa:
Vad åt jag och vad åt Sture????

Pizza Capricciosa
Pizza Capricciosaafvokadosallad med jättebröd och blue chees dressig till salladen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0