Ja se det snöar........

Ingen otur för mig igår blev det. Allt flöt på som vanligt. Men vi kan ju säga så här, om vädret som är ute nu kom innan kl tolv inatt så har jag verkligen haft otur.
Kolla in vad som mötte mig när jag vaknade kl 7.30 imorse:















Men vad är det här???!!! Det är den 14 April idag inte Januari!!!!
Nu ska det se ut så här:















Dessa bilder över är tagna 2-4 veckor senare på året 2010 och 2011, det kan man inte tro va?
Det är jag som är fotografen till alla bilderna!



Sen så var det självklart Camilla Henemark som skulle åkt igår inte Helena. Camilla var verkligen usel, men tror att tittarna röstade på henne för röstandes skull.
Jag tycker att Anton är klart bäst. Molly är också bra men så himla pipig och tjurig!
Ska man se till danserna så var Anders Timell och Bengan inte alls bra, men de sprider glädje omkring sig och försöker till det yttersta trots att ingen av de två kan dansa.
Marcus ser ut som en plastikopererad staty...ledsen att säga det men han är för stolpig i sin dans.

Pernilla går mig spårlöst förbi, Camilla Läckberg är duktig men lite stel. Helena tyckte jag var duktig och hon var inte sämst igår.


Frukosttime med DN!
Trackback
RSS 2.0