Handlat!

Här har vi varit:



80 spänn blev det.



Utanför innan vi åkte iväg hemåt så försökte jag få en bra bild på Sture



Närbild



Men jösses så lidande man får se ut då



Lite gladare om jag får be



Men suck måste du överdriva?
Jaha nu har man totalt tröttnat och somnar nästan



Vakna!



Äsch jag gav upp.

Vi stannade vid Blomsterlandet.
Kolla vilka fina trädgårdsstatyetter





kruka utanför affären







Innan vi åkte iväg så tog jag lite bilder på Stures corner.



Vi går närmare



En radda med sådana här över har det kommit upp, det kommer komma andra blommor i mellan. De är på gång.



Vi ska sätta potatis längst till vänster, rädisor och andra grönsaker framför apeln och blommor och bärbuskar längst till höger.

Påskliljor



Nu ska vi kolla på Macahan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle så himla gärna vilja göra iordning på svärföräldrarnas trädgård, och de stoppar mig inte utan ger mig fria tyglar, men tyvärr orkar inte kroppen - även om huvudet så gärna vill och har en klar bild av hur det skulle se ut... Du får gärna skicka hit Sture så han kan hjälpa mig med det tunga arbetet så får jag pilla med finliret sen ;)

2012-04-22 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0