Hallon mumsigt värre!

Söndag igen då och imorgon en hektisk vecka framför mig.
Måndag: Börjar en praktikant från jobbtorget hos oss på prov, tandläkaren kl 16.30.
Tisdag: Tvärgrupp på eftermiddagen och de andra på avdelningen har det på förmiddagen.
Onsdag: Nytt barn och invänjning sen mammografi kl 16.

Puh man längtar redan till nästa helg :-)

Vilken god efterrätt vi hade igår gammaldags vaniljglass med hallon









Kunde inte välja bild så det blev tre stycken från lite olika vinklar.


Tv igår

Postkodsmiljonären
Kvällen är din
Sing along

Tyckte Sing along var riktigt rolig igår skrattade så tårarna rann.
Men vad vore det utan Markolio?
Den mannen verkligen bjuder på sig själv och han är även helt galen också.
vad såg ni igår på tv eller hade ni en tv fri kväll?

Innan jag la mig igår tog jag fram räkor som jag ska ha till frukost på rostat bröd. Är otroligt trött på ost och marmelad för tillfället. Visst är det gott men man måste bryta av lite. Igår så åt jag mackor med tomat och svartpeppar på och paprika och svartpeppar, det var riktigt gott. Man behöver inte alltid ha pålägg det räcker med enbart grönsaker ibland.
Nej nu ska jag ta fram bär ur frysen.
Kolla in dessa är supergoda:





Mellanmålet kommer bestå av filmjölk, mussli och bär.
Nu ska jag äta frukost och läsa DN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0