Godmorgon Onsdag!

Idag mår jag bättre, illamåendet borta och jag har slutat att springa på toan.
Till middag igår åt jag lättrostade smörgåsar med räkor:



Sture åt stekt skinka med stekpotatis+stekt ägg och ketchup+Hp sås.
Vilken sörja. var inte alls kul att sitta mitt i mor honom och se hur han tryckte i sig när man inte mår helt okey. Ja där mådde jag lite illa.

Sen gillar jag inte stekt skinka alltså sådan skinka som julskinka. Den ska ätas kall på macka eller kall till potatis, Hp sås avskyr jag men det andra är okey.



Vaknade kl åtta idag så snart ska jag äta lite frukost och diska sen ska jag bara ta det lugnt. Efter lunch ska jag ringa jobbet, för jag är nästan 100 på att magen inte sätter igång igen bara jag äter lugnt och tar det lugnt idag.
Rostat bröd och sockerdricka blir det idag, kan tina lite flera räkor för de är snälla mot magen, sen ska jag äta lite ost också.

Jag är lite besviken idag hade 105 läsare igår och inga kommentarer som peppade upp mig i min magsjuka eller att någon skrev: Krya på dig. Så nu känns det lite tråkigt, det känns nästan som det enbart var läsare som letar skit och fel hos mig för att kunna skriva något negativt i kommentarsfältet som var inne igår.

För de skriver aldrig annars utan enbart när de hittar fel saker så de kan skriva skit om mig eller mina åsikter.

Nä usch nu tänker vi positivt, magen är bättre och du kan jobba imorgon, det är ju jättebra!

Kommentarer
Postat av: Tess

Håller med dig, Stures tallrik ser inte alltför rolig ut.

Krya på dig! :)

2012-04-18 @ 10:27:20
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers Syndrom

Mmm... Magsjuka är inge vidare alls. Minns själv när jag hade en extrem körare nyligen. Krya på dig!

2012-04-18 @ 15:35:11
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0