God blä morgon!



Jag blir galen helt enkelt. Inget mail inget svar då man ringer till chefen för fönsterkillarna.
Ja de som tog bort persienner i Tisdags förra veckan och spräckte en ruta.
Sture ringde ordförande igår och han skulle ta kontakt med basen. Efter en kvart får Sture sms att han messat killen och fått svar omgående.
Sture skickar då omgående sms till basen men får inget svar, jag har nu mailet basen igen och även ordförande om adresser och telenummer jag kontaktat.
Hörs inte han av idag så får vår ordförande förmedla kontakten för de får fasiken laga fönstret och sätta in nya persienner!!!!!!!!!!


Killarna var jätte trevliga sa Sture och de städade efter sig så gott de kunde, eller det grövsta.
Men att smita iväg när man felat och sen inte kunna få tag i de eller deras chefer är otroligt illa skött.
Vi har använt oss av nummer och mejladresser som vi fått i brevlådan och som sitter nere i trappen och ligger ute på vår bostadsrättsförenings hemsida.
Vad mer kan vi göra. Jo ta ledigt från jobbet och vakta utanför lokalen till de ansvariga kommer...bra det gör vi....suck!!!!!


Jag sitter här nu ny duschad och ska snart äta frukost och jag är inte ett dugg hungrig, inte alls sugen på att äta något.
Ingen motovation för att jobba idag har jag heller. Men så är det säkert för alla att man ibland inte alls har lust inte alls känner motivation eller dylikt.
Känner mig trött, grinig och gnällig och det kanske inte är så konstigt heller för det är just det jag är också!!!
Nä nu ger jag upp, synd om er som får läsa detta gnäll, men skönt för mig att få ur mig det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0