Fredag!



Ja så känner jag faktiskt idag. Igår åkte jag med Sture och var på jobbet 07.10 men började först kl 09. Jag gjorde bla i ordning dokumentationen för skräpplockardagen. Det finns aldrig tid och man känner sig enbart stressad när man lämnar barngruppen då det blir förre pedagoger.
Nu är den klar och sitter snyggt och fint i pärmen.

Denna veckan har vart jättejobbig så det varit mycket som ni kanske minns att jag tidigare skrev om, men nu är den över och snart är det äntligen helg. Slutar kl 16.30 idag. jag ska ta en långfrukost med DN och krysset strax jag lämnar hemmet kl sju ca.
Så ha en bra dag alla läsare.

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers | Ny tävling

Tycker själv att fredagar är sköna, men helgerna gillar jag inte. Vardagarna är bättre!

2012-04-27 @ 08:29:48
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0