De bara förstör!!!!!



De har förstört hela Blackebergssjukhus område. Den fina parken med växthus och fruktträd är borta och ersätt av dessa vita byggnader. Varför förstöra dessa vackra fina strövområden med höga punkthus?

Vi tog en sväng upp med bilen för några helger sen. Jag ljuger inte nu men jag blev otroligt ledsen. Här är jag uppväxt här har jag lekt som liten. De har förstört Blackeberg med alla nya hus som ofta är höga och inte särskilt vackra. De har byggt sönder våra grönområden, de har skapat kalhyggen.

Men det de gjort med den vackra parken här vid Ljunglöfska slottet tar nog priset. Under ser ni en video jag spelade in innan de började bygga då allt var ett fult kalhygge. varför riva ned skogen? varför ta bort växthus och fruktträd? varför bygga sönder och precis vid den vackra strandpromenaden. Varför?
Läs mer HÄR



Bakom ryggen på oss ligger skogen där de nu byggt flera hus.



Denna park finns kvar men bakom de vita husen är allt borta och bostäder har byggts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0