Bloggtorka men sovit!

Jag somnade faktiskt men vaknade kl 10 av en bullrande mage. Usch avskyr det här och jag tog tempen då också, 37,7 så lite feber har jag. Allt måste vara borta på Torsdag då jag stänger och en går på semester. Kan inte vara hemma då så är det bara. men magsjuka brukar ju bara vara ett par dagar.
Undrar vart jag fått denna magsjuka ifrån? Hm jo det har gått magsjuka innan Påsken men det kan ju inte smitta nu? Skit samma vart det kommer ifrån bara det går över.

Hoppas jag inte smittat någon för jag mådde först lite dåligt i magen på eftermiddagen och då var vi ute. Man kan ju inte rusa hem för att magen bullrar lite och man har lite ont så länge det inte går över till att man inte rusar i ett på toa och mår fruktansvärt illa. Trodde verkligen att jag ätit något olämpligt då min mage är extremt känslig. Kan reagera på kryddor ibland, frukter, godis etc.

Hoppas ni läsare är friska iallafall. Är så trist att vara sjuk. Ja hur mår ni? Sätt igång och skriv, skriv, skriv!
En sak till när man är sjuk man har ingen motivation att skriva och vet inte heller vad man ska skriva om, bloggtorka totalt. men ni vet att jag är sjuk och det blir med all säkerhet sämre uppdatering. Hoppas på en massa uppiggande kommentarer när jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0