Annandagpåsk!

God morgon idag är det sista dagen på ledigheten. Imorgon jobbar man igen. Har så himla ont i korsryggen och det var samma igår också. Gick över med massage och att jag rörde på mig. Men Sture jobbar idag och kommer hem senare. Ganska skönt att få massagen på morgonen så det släpper med en gång. Har nog legat knäppt på nätterna som gjort att jag fått lite ont.
Middagen igår var himla god. Sture blandade ihop lax, creme fraiche, mjölk, vitlök, röd lök, salt och peppar och vips blev det en god pastasås.
Krämig och perfekt kombination av de två lökarna.



Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. jag borde ta bort påsksakerna och damma, men har ingen lust alls för det. De kan väl stå tills helgen eller?????
Nej det kunde det inte enligt mig iallafall:



Kartongen står i källaren så den får Sture ta upp när han kommer hem. Det är mycket mindre att ta upp än Julsakerna.
Höres kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0