Smyckehängare

Jag vill ha en smyckehängare för som det är nu ligger allt i en låda. Kollade lite på nätet men det kostar flera 100 kronor.

Sådana här:










Då slog mig en ide...en galge. Kollade i garderoben och hittade denna:



En gammal asful byxgalge, på krokarna på sidan kan man tex hänga skärp.
Blev så här:






Visst är jag otroligt smart?
har hängt upp ett par smycken till efter jag tog bilden som jag glömde hänga upp innan.

Har bakat rågsiktskakor innan detta projekt över började.





Nu ska jag fortsätta att titta på Fame.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad du är listig med smyckehängaren. Måla den med guldfärg så blir den riktigt lyxig.

2011-09-13 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0