Vågar jag...

...lägga detta där Sture dricker sitt morgonfika????



Jag vågade!!!!!



Han sover än, men vågar jag ta reaktionen när han vaknar och ska ta sin första kopp?
japp det vågar jag trots att han igår sa att han inte skulle köra bil idag. Men vad fasiken man kan väl inte bara slappa på helgerna? det gjorde vi igår!!!

Återkommer med hur det blir.

Syrran vi får se om vi åker och om vi åker får vi se vad kl är när vi lämnar Siggesta gård
.
Vi kanske hör av oss eftersom vi är i krokarna. Kollar hans humör också, tvingas han åka så är det inget kul att träffa honom. Men vill han bara lite själv så är humöret bättre :-).
Självklart så skulle vi inte åka om han inte alls vill, inget roligt för någon av oss då.


ÅTERKOMMER RUNT HALV TIO!

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

sv - Tack för din kommentar. Tja, även om min design inte var i din smak så märkte du ju bytet i allafall och det gjorde mig glad. =)



"känns som man kommit en bit ned under jorden" ;-) tack för en bra formulering. Just den känslan ville jag inge, mitt liv känns liksom lite så just nu.

2011-10-02 @ 09:37:25
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0