Fredag igen!



Äntligen Fredag! Efter två jobbiga veckor med sjuk personal så hoppas vi att det verkligen vänder nästa vecka. Trotts personalbrist har vi lyckats få ihop två skogspromenader med barnen och ett lekparks besök och en inne förmiddag igår där de fick måla, pyssla med lera, spela, lägga pussel och lyssna på sagoläsning.
Men vi är slitna nu och jag känner åter igen av halsen och en stickande näsa. Kanske man inte gett det tillåtelse att bryta ut pga krisen på jobbet. Hoppas det försvinner under dagen och aldrig visar sig igen.

Blev så glad imorse för att jag hade fått fyra kommentarer från en och samma person, kommentarer är alltid roligt att få. Igår läste 138 personer min blogg en kommenterade. Skärp er fegisar! Klart man vill ha respons, feedback, positiva och även negativa kommentarer är välkomna så länge de inte är elaka och är raka personangrepp eller hot.
Man vill ha ett omdöme från de som aldrig kommenterar varför de läser bloggen om det är ofta, sällan eller enbart en gång av en slump, hur man hittade hit etc etc.
Många som bloggar förstår mig helt och fullt.

Jag börjar att bli hungrig så jag ska ta och äta lite frukost. Slutar halv fem idag och börjar kl åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0