Lördags morgon!

123

Jag börjar detta blogginlägg med att vädja till alla föräldrar med tonårsdöttrar!!!! Ta bort mobilerna från deras händer under Idol!!!!!
Hur fasiken är man funtad om man röstar så att Amanda P hänger löst tillsammans med Emil?

Små tonårstjejer sitter och röstar på Andre för hundratals kronor och skiter i att rösta på den som redan är en stjärna.
Amanda Persson var solklart bäst igår, hon glänste i sitt framträdande och jag rös över hela kroppen.
Kolla själv




Emil då? Han skulle inte ens ha kommit med till tävlingen där man gör upp om finalplatsen, han har aldrig varit bra.
Rätt åkte som tur var.

Bye bye!



Sen Andre som inte var bra igår bla pga sitt sjukdomstillstånd, med kräkningar och feber, vacklade över scenen och höll i stolen för att inte rasa omkull. Ja det var den scenen han spelade upp iallafall. PR trick precis som juryn sa...spel för att få fler röster som enbart är tycka synd om mig röster grrrrr!
Han eller Amanda F med sin  dåliga version av Jolene eller Olle
med sitt Beat it magplask eller Moa som var så intetsägande igår skulle stått bredvid Emil.
  1. Amanda P
  2. Molly
  3. Robin
  4. Linni
Så nästa vecka lås in tonårstjejernas telefoner så rätt personer står på scenen i slutet på programmet.
Amanda P har ingenting där att göra.
Nog om detta.

Här kommer lite bilder från Teddy och Maries bröllop som fotografen tog.
Ja de dansar ut ur kyrkan balt va?
Kommer få massor av bilder till idag på ett USB minne så ni kommer att få se fler.
Vilken ska jag förstora och ha i bokhyllan?
Jag älskar det svartvita/färg kortet.
Men vad tycker ni?




















Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker den sista bilden när de tittar fram bakom pelaren är härlig. Den du gillar, svartvit med bruden i färg är okej, men jag hade nog valt att ställa in kameran lite annorlunda för att få skärpan på både brud och brudgum och sen oskräpa på bakgrunden, som jag nu tycker gör bilden lite rörig, men annars är den fin.

2011-10-25 @ 09:42:56
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0