Fredag igen!!!

121

 

Veckan har gått otroligt fort...redan Fredag! Idag stänger jag och det är aldrig roligt att stänga på fredagar då man vill hem fort och få helg.

Sen kylan som har bitit sig fast, igår stormade de också och så det var svinkallt.

Idag är det bara 2+.


Hoppas det är lite varmare imorgon för då är det höststädning av vår gård. Skönt om solen skiner då. Styrelsen bjuder på kaffe/te och grillad korv med bröd. Vi har tvättstugan men kommer att städa mellan tvättarna. Stures hörna bla. Men nu har Sture gjort så mycket innan denna städning så egentligen skulle vi bara kunna sitta och titta på :-).

Hoppas bara inte besserwisser paret kommer. Stämningen blir så trist då.

 

Fy min mage är inte riktigt okey. Gissar att det beror på Chorizokorven till middagen igår, den var väldigt stark och min mage är känslig mot sådant.

Mår tom lite illa just nu, men det kanske snarare beror på att jag vaknade kl halv sex men kl först ska ringa halv sju...så ingen sovmorgon idag inte. Men somnade vid tio så det är bra med timmar iallafall.

Nej måste fixa med lite annat innan jag ska ge mig iväg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0