Söndags morgon!

105


Nu sov jag inte så länge idag men vi la oss nästan direkt efter Fångarna på fortet, både jag och Sture fick huvudvärk. Nej inte pga det lilla vin jag drack eller de två öl Sture drack. men värken bara kom? Vi la oss och kikade en stund på tv sen sov vi båda två. Så jag vaknade nyss och värken är borta. Jag sov bort den. Biff, pommes och röra på gräddfil, rödlök och vitlök:






Denna hemska sak möter oss när vi kommer ned på gården



Ser ni inte riktigt?

Okej jag zoomar in då




En stor jäkla kran!!!!! Ja det är här bakom de ska bygga ett fult 11-våningshus som kommer att synas ännu bättre över taket än vad kranen gör...suck!!!!
Kommer inte alls att bli fint utan fult och inte alls smälta in i miljön.

Bilder från gården.

Ah en kall öl




Buske med höstens färger






Kommentarer
Postat av: [email protected]

Helt galet att bygga så högt hus, förstår inte att de fått bygglov till det! Passar inte in alls, det på torget tycker jag räcker.

2011-10-02 @ 09:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0