Slappardagen...vi sov!

53

Ha ha ha vilken slappardag det blev. Sture köpte Dn så vi la oss i soffan och försökte lösa krysset tillsammans. Men istället för att lösa det färdigt så somnade vi båda två strax efter 13 och vaknade först nu. Bra jobbat...inte en film blev det.
Utanför dörren har enbart Sture varit då han gick upp för att lämna in hästarna och köpa tidningen. Suck inte riktigt vad jag tänkt mig men men ibland är man bara för trött.
Känner mig skitseg. Efter middagen går vi ned en stund på gården för det är otroligt skönt väder ute.
Biff, pommes och röra på gräddfil, rödlök och vitlök...mums är rätt hungrig.

Full koncentration med att skala vitlöken



Glömde visst lägga ut min frukostbild ser jag nu

Rostat bröd med paprikaost på två och krusbärsmarmelad på en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0