Onsdag!

144

Dags för rakning min älskling:



Precis vi var slöa igår så vi köpte hem Pizza





Nu är båda planeringsdagarna över.
Vi hann massor igår på vår avdelning. Hyllor kom upp, vi fick klart vårt pysselrum där man kan göra mycket så som målning, klippa och klistra, göra små saker i massor av material. Trä, bark, skinn, flirtkulor mm mm.
Vi fick upp dokumentationstavlor, flyttade hängare mm mm. Vi fick upp nu ljuger jag. En firma var där och gjorde allt vi ville åt oss.
Men vi bestämde.

Sen han vi göra beställningslistan på saker till vårt stora torg som vi ska ha gemensamt med två andra storbarnsavdelningar.
Vi hann även planera vår verksamhet, smågrupper, teman etc.

Idag på vår planering ska vi beställa till vår egen avdelning. Ja var tredje vecka har vi två timmars avdelnings planering och det är vår tur idag.

Maten var densamma som dagen innan, fast mögelosten var slut. Lika gott denna dag var det iallafall. Fikat på eftermiddagen bestod av biskvi och banankaka.

Vore kul att få höra om någon av er läsare jobbar i förskolan och vad ni gör på planeringsdagarna. Hur ni lagt upp er verksamhet, vilka teman ni har, förslag på en bra dokumentation mm. Alltid kul att få ta det del av andras tips och idéer.

Nej jag kanske kommer tillbaka innan jag äker till jobbet, men nu har jag lite annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0