Mörkt ute!

101.

Godmorgon!
Ser ni på den svenska serien Gustafsson 3 trappor? Ganska festlig serie men rätt sjuk. Igår var det bästa eller roligaste avsnittet hittills. Han är ju otrolig Björn Gustafsson det kommer man aldrig ifrån, alla rollerna gör han hur bra som helst. Synd bara att det bara är 30 minuter och med en paus i mitten. Kunde gott och väl hålla på en timme. Man behöver lite skoj sådär på Söndags kvällen.
Eller vad säger ni?

Idag är det då Måndag och jag slutar 16.30. Det är fortfarande mörkt ute men har för mig att det skulle bli sol idag, men kan ha hört fel igår på nyheterna som svävade förbi när jag gjorde annat.
Vaknade vrålhungrig imorse men ska äta först kl sju och innan dess ska jag försöka underhålla er denna Måndags morgon.
Underhålla er en Måndags morgon är inte lätt, näst intill omöjligt eller rättare sagt det är omöjligt.

Tycker alla ni läsare kan underhålla mig istället. Ge er till känna, har ni bloggar så vill jag besöka dessa. Berätta vilka ni är och hur ni hamnade här. Roa mig med historier, berättelser ja allt.
Snälla!


Ha en bra Måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0