Migrän.

94

Vaknade med sprängande huvudvärk kl halv fem. Tog en Ipren och Sture masserade mitt huvud. Somnade om och vaknar halv sju av kl fortfarande med huvudvärk!!!!!
När har man huvudvärk när man vaknar?
Nej nu tänker ni fel det är inte bara vid baksmälla som jag iallafall har otroligt sällan eller aldrig skulle jag vilja säga numera.
Man har det vid hög feber eller kan ha det då. Eller när man fått migrän under natten.
Vad har jag då...nej jag ha ringen feber!!!
Utan det är





Jag lovar det känns faktiskt så här. Rent förjävligt faktiskt. Så en ganska kall dusch och en migräntablett under tungan har gjort så att jag redan känner mig bättre.
Så nu tänker jag käka för datorns ljus gör så att jag får flimmer framför ögonen. Höres en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan



Såg dina roliga bilder på Fredrik R,

kolla in denna roliga bild på honom!



http://www.ladda-upp.com/bilder/58845/fredrik-reinfeldt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0