Mår uselt!




Mår inget vidare. har ont i kroppen och känner mig yr i skallen. Måste åka in till Sveavägen till kl 13 för att vara hos företagsläkaren. Det här med första dag intyg suger.

Nu när jag bytt avd och börjat jobba med större barn har jag klarat mig väldigt bra denna höst från sjukdomar. Men man är ju inte helt immun naturligtvis.
Jag har tagit en massa prover innan jag bytte avdelning och alla var bra. De ville väl se om de kunde hitta något pga mitt dåliga immunförsvar. Var ju sjuk oftare då än nu.
Men nu tycker jag att de kunde skippa detta förstadagsintyg, men det gäller till sista Januari. urjobbigt att åka in till stan bara för ett larvigt intyg.

Går hemifrån kl 12.15 och räknar med att vara tillbaka senast kl 14.
Sen ska jag fortsätta att bara slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0