Måndag

134

 

Detta är till min söta älskling som jag hade en underbar dag med igår på vår utflykt till Mariefred och Strängnäs.

 

 

Älskar dig.

 


 

Sen har jag fått en fråga i kommentarsfältet om våra bestick, här är de.

Kniv, gaffel, matsked och tesked köpta på Ikea för flera år sen.

 

 

Ingen som visste något om tvättmedlet Nopa? Ni var ju iallafall 134 läsare igår?

Sen till min mor, var var ni igår kväll? Vad tycker du om bilderna från igår.

Nu ska jag göra annat för jag ska snart åka iväg. Förskolan stängd idag och imorgon pga planeringsdagar.


Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Är besticken köpta på Ikea+ Tror vi har samma "serie" fast annat mönster. Våra är lilasvarta. Lila och svarta längsgående ränder som börjar suddas ut av maskindisk. =)

2011-10-10 @ 17:55:38
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0