Måndag morgon!

113

En jättekonstig Måndag det här. Känner inte alls som jag brukar göra. Ingen suck Måndag idag...konstigt. Trött är man ju alltid på just Måndagar, men jag känner mig motiverad för att jobba. Alltså när jag kommer till jobbet så känner man sig ju motiverad att arbeta om man inte mår dåligt på något sätt. Men hemma när man just klivit ur sängen kan det kännas surt även om man trivs med jobbet. Tror ingen hoppar ur sängen och skriker äntligen Måndag, äntligen får jag gå till jobbet och känner sig 100% motiverad redan kl sex på morgonen.
Nog om jobb.

Sture har redan åkt iväg, jag kommer inte ens ihåg att han gav mig hej då pussen, men jag sov väl så himla tungt.

Det regnar i Stockholm idag, men det är redan 14+, eller så har det regnat för marken är alldeles blöt. För mörkt för att kunna se om det regnar just nu, men det kommer jag väl märka när jag kommer ut.
Känner mig smått hungrig så jag ska nog ta och käka lite innan jag gör något annat.

Ha en bra dag alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0