Lite seg!



Tycker bilden över är så himla fin! Så jag var tvungen att lägga in den för att visa er.
Vad vi gjort idag då? Städat och hängt framför dvd:n och sett Svenska hjärtan
. Nu är Sture och köper mjölk för vi ska ha hemma rullade köttbullar och hemgjort potatismos till middag idag.
Pulvermos skulle aldrig komma innanför min dörr, sånt skit...klister kallar jag det för de både smakar och ser ut som klister.

Börjar känna mig lite seg och trött var ju uppe före tuppen imorse, kl fem. Så till nästa avsnitt lär man väl somna.
Tänk så fort helgen har rasat förbi redan Söndags eftermiddag och imorgon Måndag och en ny arbetsvecka.

Känns aldrig som man vilat upp sig ordentligt är alltid trött när Söndagskvällen kommer och man somnar nästan med en gång när man lagt sig.

Nej nu ska jag göra annat och sen se på Dvd igen.


Visst är Yoda söt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0