Lista

Denna lista hittade jag hos Celine HÄR

Fyra jobb jag haft:

1. Kontorsarbete
2. Lokalvård sjukhus
3. Lokalvård kontor
4. barnskötare

Fyra filmer jag kan se igen och igen:


1. Beckfilmerna
2. Wallander filmerna
3. En hondjävels liv och lustar
4. Leagully blond 1


Fyra städer jag bott i:


1. Stockholm
2. Stockholm
3. Stockholm
4. Stockholm


Fyra tv-serier jag gillar:


1. Skilda världar
2. Rederiet
3. Svenska hjärtan
4. Hem till byn


Fyra ställen jag varit på semester:


1. Danmark
2. Bulgarien
3. Italien
4. Spanien


Fyra hemsidor jag besöker varje dag:


1. Facebook
2. Aftonbladet
3. blogg.se
4. Expressen


Fyra favoriträtter:


1. Fläskfile med pommes och kantarell stuvning
2. entrecote med bea och pommes
3. lammstek med vitlök och klyftpotatis
4 schnitzel med pommes och remoladsås


Fyra skolor jag gått på:

1. Blackebergsskolan
2. Södra Ängby skolan
3. Järingeskolan vuxengymnasium
4. Tensta gymnasium vuxenskola



Fyra saker i mitt rum:
1. en datorer
2. en stereo
3. En tv
4. living deads dockor


Fyra platser jag gärna varit just nu:

1. Maldiverna
2. Grand Canyon
3. New York
4. Amazonasfloden

Kopiera och gör er egen lista. Skriv ebn kommentar hos mig så får jag läsa den.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Nämen sedär sedär =)

2011-10-29 @ 15:42:51
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0