Idol

Men oj glömde helt bort att skriva om Idol.
Jag tyckte igår att Moa, Linni eller Andre skulle åka. Helst Andre som enbart lever kvar pga alla tonårstjejer. Men det blev Linni.
Ni tittare hade skärpt till er Amanda P hängde inte löst igår utan var den som gick vidare först.
Bäst var hon och Robin.
Amanda F...jag vet inte vart jag har henne, hon kör lite samma samma hela tiden och är tråkigt så därför får hon komma på fjärde plats igår Molly kommer på en tredje plats efter Amanda P och Robin...Kalle då, han var bra igår men har aldirg riktigt gillat honom.

Nästa gång hoppas jag Andre eller Moa åker. Hon är inte bra den tjejen. En blyg tjej som mest står stilla och ler ibland, men otroligt stel, rösten har inte blivit bättre heller.
Det är vad jag tycker om Idol den 28 Oktober 2011.

Sture och jag sov mellan 15-17 i efter middags efter att ha varit och handlat på Netonnet.
Han var trött jag är sjuk. Jag har köpt ett USB minne 16 GB.





Till middag Stekpotatis, lövbiff med ädelostsås och rödvin till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0