Hemma!

Är hemma igen och sitter nu och äter mellis framför datorn. Nu har jag mitt intyg och kan ta det lugnt hemma tills jag känner mig helt bra för att jobba. Läkaren trodde Torsdag som tidigast men är jag inte bra då så blir jag hemma veckan ut.
Vilket väder det var då. soligt varmt och skönt 12 + ute den sista Oktober....vi har en brittsommar tror jag eller indian sommar.

Om jag varit frisk hade det varit skönt med en promenad fram till Gamla stan och kanske sedan upp på söder. Men som jag mår blev det självklart direkt hem. Ganska skönt att det är höstlov för det var massor av folk och jag avskyr trängsel...lättare att vara tvungen att hoppa över promenaden då.
Nej nu ska jag slappa framför dvd-spelaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0