FREDAG!

142






Äntligen!!!!!! jag öppnar och slutar 15 idag så om 35 minuter så måste jag gå. Har precis klivit ur duschen för jag var för trött igår kväll för att tvätta håret. Eller trött och trött hade ingen lust helt enkelt.
Ikväll är det Idol vid tillfället har jag ingen speciell som favorit, men jag gillar Robin och Amanda P, Linni är också bra. Vi får se om det blir favorit ikväll.

Veckans utmaning för idolerna

Här är låtarna idolerna kommer att sjunga i fredagens program. Utmaningen är topplistan när du bestämmer vem som ska bort.

Molly - Set Fire to the Rain – Adele


Robin - California king bed - Rihanna


Roshana - Call your girlfriend – Robyn


André - The lazy song – Bruno Mars


Emil - Every teardrop is a waterfall – Coldplay


Linni - What are words – Chris Medina


Moa - F**kin' perfect – Pink


Amanda P - Without you – David Guetta feat. Usher


Amanda F - Made of – Nause


Denise - The moment I met you – Vincent


Olle - Highway man – Hoffmaestro

 

Här fick ni låtarna också. Ser ni på Idol mina läsare?

jag vill att alla som läser svarar. Om ni är lite lata skriv bara ja eller nej.

Nu ska jag fixa ordning mig.


Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Vad betyder siffrorna högst upp i bloggen?



sv - jag är en periodare vad gäller att läsa och just nu samlar jag läsvärda böcker.

2011-10-07 @ 10:37:01
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0