favorit i repris......

....delvis repris, nya bilder och nya vinklar. Mina söta dockor eller några av dem:

Hade sådana här dockor när jag var liten ute på landet, men de hade rörliga armar och ben, dessa är köpta på tradera.





En nyckelring men jag tog bort kedjan och ringen för nallen är så söt i bokhyllan.



Köpt i Helsingborg.



Dessa under är väl inga dockor. Är i porslin från Fyrklövern och det är kuvert utsmyckning. Man ska sätta en vid varje kuvert vid dukning. jag har bara två så de står som prydnad på hurtsarna i hallen.





Så himla söt.





Mitt ursöta troll





Porslin





Mina St Paulor











Hösten är här:








Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Tassar förbi

2011-10-23 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0