Efter middagen!

Svar på kommentar: Vi äter inte alltid grönsaker, det blir mest när man har rätter med grönsaker i. Ibland har vi sallader till maten och de har jag haft på bild flera gånger. Mangosallader, fetaostsallad, gröna ärtor, haricovert, brysselkol har varit med.
Sen hade vi ju sallader från vår egen balkong var och varannan dag i somras bla.
Men ibland har vi inga grönsaker hemma och då blir det enbart maten ni får se.

Har väl tyvärr blivit så att det är just då jag fotat maten :-).
Jag är enbart känslig mot tomater då jag får prickar av dessa, men ibland äter jag dem ändå.

Jag mår inget vidare idag, efter bakningen däckade jag totalt och nu ska jag äta lite sen lägga mig igen.
Ska väl se det sista på Svenska hjärtan sen bara ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det var tomtaterna som jag funderade över för jag är också allergisk mot dem. Har t.o.m. fått åka in för allergichock när jag åt för många på en och samma dag. Har lärt mig att äta lite per dag och helst gula tomater.

2011-10-30 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0