Äntligen hemma!

Ha ha ha!!!!!
Många många läsare igår när jag inte skrev något på hela dagen. Undantag ett kort inlägg på kvällen!!!!


Äntligen hemma.
Vad tyckte ni om Karins siluettvaser. Hon gör så mycket korkade, onödiga och löjliga grejor men detta tar nog priset. Skär ut en platt vas i trä, målar svart, sätter fast ett växtrör på baksidan fyller med vatten och i med en blomma.

Om det varit plaseringsvaser, som man sätter vid varje tallrik på en middag och då i mindre format och namnet på personen ska då stå på vasen. Men som prydnad...nej tack.





vad säger ni, vad tycker ni?




Sen Lulus bibliotek. Det var inte bra innan men det vart inte bra efter. För mörkt. Skulle behållit den ljusa blommiga tapeten vid fönstret. Sen sorterar man inte böcker i färger utan på efternamnet på författaren. Oj jag vill ha Mark Twain, men vilken färg har den boken. Men suck högt säger jag bara.
Sen sabba kistan som hon gjorde genom att repa en fin mässingsskiva på locket för att få platina...suckar ännu högre! Den vackre fåtöljen förstörde hon genom att ta bort de fina benen och skruva fast sneda träkubor och sätta dit en massa spiknitar



Men Martin Timells och Bosses uteplats tycker jag blir fin särskilt den där rundeln de gjorde igår.



Vad säger ni ser ni på Äntligen hemma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker precis som du. Biblioteket tyckte jag var ganska fint, men att sortera böcker i färger, näää.

Pappa tyckte precis som jag för en gångs skull. Han gillar inte "läpplisa" som han kallar Lolo för.

2011-10-19 @ 10:23:41
Postat av: Yvonne

Ibland går det nog idé torka i det programmet! Däremot har jag redan för några veckor sedan sorterat om mina böcker på kontoret i färgordning, låter tokigt men jag fick in ett helt annat lugn i rummet!

2011-10-19 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0