Väska och smågodis

Ni vet Willys i Veddesta eller? Utanför Willys har de en massa små butiker bla en väskbutik som jag älskar och Sture hatar. Varför hatar han den då? Jo alla väskor kostar 100 kronor och han tycker att det räcker med fyra handväskor. Är han dum eller? Alla kvinnor vet väl om att man byter handväska efter humör och tycke. Jag har alltid haft bara en väska i flera år sen köpt en ny när den gamla gått sönder. Men Ullared för ett år sen fick mig på andra tankar. Jag köpte två väskor där för enbart 139 kronor för båda. Då förstod jag att hade man två så kunde man lika gärna ha tre osv.
Visst är den fin?





Den fanns i beige också men gillade denna grå färg bättre.

Ska vi kika på en sak till.
Vi börjar lite försiktigt:



Sen lite närmare



Sen dyker vi ned och vräker i oss



Nu ska jag snaska och dricka smultron läsk!

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart man kan/ska ha fler än en väska! Män är så underliga ibland tycker jag... ;)



Gillade modellen på väskan, men färgen passade inte mig, eller rättare sagt, den passar inte med färger jag använder.



Godiset - passar däremot alldeles utmärkt :)

2011-11-06 @ 18:17:00
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Kul att du hittade in till mig :) Du är såå välkommen tillbaka ;)

Jo det är jättekul att få två barn på samma år, en i januari och en i december (om den inte kommer ännu tidigare, haha). Men det blir en utmaning också, vi har ju ännu en liten grabb (som blir 2 i december) - så det är fullt ös redan nu, hehe ;)

2011-11-07 @ 00:27:31
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0