Pryttlar!

Lite bilder som jag fotat här hemma idag. Flera saker har ni redan sett men jag kände för att knäppa lite.

Denna söta spegel med två lådor blev kvar här hemma när den yngsta flyttade, likaså det söta tittskåpet och dockorna:









Har nog aldrig fotat dessa och lagt ut i bloggen. Att det blev lite foton nu beror på att jag försöker rensa lite här hemma...eller kika på vad jag ska rensa bort.
Dessa ska inte bort men de fanns i det rummet jag vill rensa i.

Denna söta clown gillar jag, vill ha flera men har inte plats. men om jag rensar får jag ju plats :-).





Ser ni ljusstaken Sture kom hem med igår. Är från Skultuna mässinbruk:



Nehej ni ser den inte. Går närmare då.



Min älskade lampa jag köpte för ett år sen i Ullared.



Mina små nya tavlor som passar bra i båtrummet:



Nja nya och nya är de inte men de har kommit upp först nu.

helheten



Dockhyllorna mitt i mot:



Ja jösses vad prylar man samlat på sig genom åren.

Jag vill ha denna. En burk för cupcakes finns även i transaprent, men vill nog helst ha den blå:








Finns HÄR



Kommentarer
Postat av: Marie

Jisses! Ni har så mycket pryttlar att jag blir matt... Tycker vi också har mycket saker och tycker det är pest varje gång man ska städa, men med alla de där små figurerna, dockorna och allt skulle jag nog bli gråhårig på studs! Tur att man är olika ;)



Fiffig muffinshållare du hittat... den ska jag nog kika lite mer på tror jag.

2011-11-02 @ 15:47:51
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Celine Naminah

Måste nog säga att jag i detta fall håller med Marie. =)

2011-11-08 @ 19:28:59
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0