Tisdag!



Godmorgon!
Ser att fler råkat illa ut uppe på våran korvkiosk som jag skrev om i Lördags.
Kanske skulle anmäla honom, för han verkar ju verkligen försöka lura till sig pengar på något sätt. Antingen ber han om 64 kr till för en pommes eller så ber han folk dra sitt kort en gång till då den första betalningen ej gått igenom, så att han får dubbelt betalt. Ja han kommer att gå i konkurs snart för alla stammisar försvinner och då har han inga kunder kvar, de nya flyr snabbt fältet efter första gången.

Idag är ingen rolig dag för det är Kerstins må illa dag. Försökte fynda till det lite....från Lotta på Bråkmakargatan. Ni vet idag är ingen vanlig dag för idag är det Lottas födelsedag.
Ja jag vaknade kl 4 och mådde illa, har inte släppt ännu och så fryser jag också. Vet inte om jag bara är trött eller om det är något på gång.

Om knappt en timme måste jag ge mig iväg till jobbet, ska äta och dricka lite så får jag se vad som händer. Ska ju till tandläkaren idag och bara det kan ju få en att må illa. Sen har jag sovit si så där och är rätt trött. Men får jag i mig lite så ska det släppa. Blir det värre så blir det en hemma dag.
Nej nu ska jag börja göra mig i ordning och sen äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0