Strukit dukar!?

Har varit duktig och legat ned och vilat till kl nio. Strök två löpare en till soffbordet och en till köksbordet, blev alldeles genom svettig och yr. Vad är det jag har för något. Kanske är bra att svettas ut allt, men yrsel vad är det för något. orkar alltså inte ens stryka två ynka dukar. Strykbrädan stod redan framme så den kånkade jag aldrig in och den fick stå kvar efter strykningen också.

Kolla själv



Jag borde vika all tvätt också. Men jag orkar bara inte. Får väl lägga mig ett tag till. Men man ska väl orka vika tvätt hur sjuk man en är eller?
Nej nu vill jag bli mitt gamla jag så att jag kan gå tillbaka till jobbet. Känns inget kul att hänga här hemma hela tiden.


Borde göras


Kommentarer
Postat av: M

Har just nu inga auktioner ute på Tradera, men heter Thainen där numera.

2011-11-09 @ 11:28:19
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0