Snoken rulla rpå!

Riktig slappardag idag. Vi ska se fler Snoken avsnitt, bara Sture har käkat färdigt. Ikväll ska vi ha fläskfile och kantarellstuvning tillsammans med till middag. Är trött på pommes vill ha något annat tillbehör idag.


Har ni lätt för att bli provocerade av vissa bloggar?
Eller kanske man ska säga uppretade, arga, irriterade så att ni bara måste slänga in en ilsken kommentar?

Det finns en bloggerska som retar gallfeber på mig och hon finns HÄR.

Hon mobbar folk som inte faller i hennes ramar tex kallar folk för mongo, utvecklingsstörda, feta och äckliga etc. Hon skriver öppet om att hon knuffar omkull tre-åringar. Även om inte allt är sant utan det är så att hon bara är ute efter att provocera så lyckas hon verkligen. Jag tycker hon är rätt korkad många gånger och okunnig och enormt elak.

Har ni läst bloggen och vad tycker ni.
Vet att många älskar henne och tycker hon är helfestlig, men tyvärr kan inte jag hålla med där.

Men ändå så måste jag läsa dennes blogg. Är inte det lustigt att man måste läsa någons blogg som man inte gillar attityden hos?
varför läser man då?

Sen att jag aldrig kommenterar när hon skriver vettiga saker för det händer faktiskt. Bara in med en arg kommentar när hon är korkad.
Nej man får nog ändra sig där
.
Känner mig faktiskt lite barnslig ibland när jag klickar iväg en kommentar, men det känns snart bättre då jag ser att hon fått en massa kommentarer som liknar min. Och då från kärringar i min ålder.

Vad tänker jag på egentligen. Får man inte bli uppretad, slänga iväg något ilsket i kommentarsfältet,vara barnslig, tjurig och envis bara för att man är 40+?
Jo visst fasiken får man det.
Ni yngre som inte tycker det, tänk på det när ni blir lika gamla kärringar och gubbar som vi.

Eller ni äldre som inte tycker det, ta fram er värsta sida och sen så låter ni även barnsligheten flöda.
För det är enormt härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0