SJUK!?!?!?

Godmorgon!
Vaknade kl sex och hade ont i halsen, nös som attan. Men vad händer? Igår var första dagen jag faktiskt kände mig helt okey på hela veckan. Är det ett bakslag, eller har jag någon annan förkylning? Sture är ju förkyld, det kanske inte var jag som smittade honom? Har han har smittat mig med något annat? Eller vad är det här. Kollade febern men det var inget där...skönt!
Kanske jag bara är trött. Eller så har detta gått över till kanske halsfluss eller något annat skit man behöver antibiotika mot.
Jag ger det denna dag och blir det ignen ändring så får jag ringa läkaren.
NOG!

Visst var så mycket bättre bra igår. Jag gillar den serien, ska försöka hinna med att se säsong 1 på Play tv.
Tänk de klädde ut sig till kaniner, de var så söta så :-).
Sen ska jag även se Allt för Sverige på play, för Sture spelade in det till mig inatt, men glömde ställa boxen på kanal 1 så det blev kanal 4 som spelades in istället.
Del två går ju ikväll men då ser vi ju på Gustafsson 3 trappor.


Middagen igår....dregelvarning :-)
Schnitzel med pommes och remouladsås
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0