Redan Onsdag!



Ja så här känns det faktiskt fortfarande.


Godmorgon. Känner mig som om jag vore överkörd av en lastbil. Totalt mosad efter 8 1/2 timmes sömn inatt. Alldeles för mycket för mig. Får jag sova minst 6 timmar varje natt i sträck blir jag en människa som orkar med allt.


Middagen igår







Förresten såg ni Kär och galen igår? Töntiga tävlingar, jag minns att de bla satt i ett låtsas flygplan i studion och en film spelades upp bakom. Efter det fick de olika frågor tex huvudstaden i Madrid etc och allt var då på tid. Sen det där med bröllopspresenterna i slutet var också nytt. Sist kom bruden ut under en sådan där lövklädd båge så alla fick se henne. Sen gifte de sig i en närbelägen kyrka inte i själva studion. Nej det var bättre för, men jag ska ändå fortsätta att se programmet.
Programledaren var också bättre förr, Lotta Engberg, sen är ju jag inte så förtjust i Sofia.

Min frukost som jag nu ska gå ut och äta består av överblivna rester :-)



Ha en bra Onsdag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0