Onsdags morgon!

Usch vaknade med en sprängande huvudvärk och on i halsen. Är inte bra helt enkelt. Jag ska skriva ett litet morgoninlägg sen lägga mig och titta på film. Mer Astrid blir det kanske Emil eller Madicken.
Middagen igår bestod av hemlagat potatismos, sidfläsk och smörstekt bladspenat och en halv avokado var.






Denna köpte vi för tre år sen. Är väl egentligen en adventsbelysning, men den är alltid tänd dock inte över våren och sommaren, då dras sladden ur.
Men vad då advent? Är ju en gatlykta och de är ju tända året om ;.).



Mitt söta lilla troll som sitter högst upp på en flaskhals:



Detta block köpte jag på i helgen innan jag blev sämre i min förkylning.



Ganska balt faktiskt. Åtminstone så är det snyggt.


Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Den middagen får du behålla för dig själv. =)

2011-11-08 @ 19:25:56
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0