Mini pizzor!

Min älskling har kommit hem och ligger nu och sover. Han är ofta trött numera och har ont i huvudet. Ja förkyld är han det vet jag. Men han vaknade efter mig imorse och jag har inte sovit något idag bara vilat.
Så trist när han alltid är trött eller har pannknack. Nej han bör sluta med kaffet på fastande mage på morgonen och alla ciggen.

En stadig och nyttig frukost, mycket frukt och vitaminer är vad han bör börja med.
Nog om detta, jag ska snart äta mellis, minipizzor gjorda på polarbröd som jag brett smör och tomatpuré på, sen på med skinka och ost+massor av oregano.

Innan ugn och efter ugns bild.
Ser väl smarrigt ut va?

Apropå nyttigt, frukt och vitaminer så......hm...harkel.






Nu ska jag fortsätta att titta på Tre kronor. ja jag slö tittar om den serien.


Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

tycker det låter som om han kanske skulle boka en tid hos läkare för besiktning av sig själv.

2011-11-11 @ 18:39:44
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0