Måndag!


Godmorgon alla läsare, ni var många igår 163stycken och 307 sidovisningar och en kommentar.
Kul.

Idag ska jag åter igen jobba. Ska faktiskt bli skönt när man varit hemma i 16 dagar. Känner mig riktigt pigg idag och har sovit bra inatt.
Har precis duschat och ska snart äta frukost.

Såg ni Gustafsson 3 trappor igår? Den var riktigt rolig igår särskilt när han fick överfallssprayen sprutad i sona ögon. Himla kul serie det där.
Vilka missförstånd det kan bli. Sen kan jag väl tycka att det är lite malplacerat att skoja om att man ramlar ihop pga hjärtat och blir hämtad två gånger medans man ligger och ger order med syrgasmask på sig.
Finns människor som råkat ut för sådant i verkliga livet och det är inget att sklämta om. Men kanske det är jag som är känslig? Eller vad säger ni?

Nej har lite att fixa med nu bla läsa DN.

Middagen igår:





Hawaii mumsigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0