Fredag!!!!!




Lalalalalalala. Tralalalala!!!!!



Skönt äntligen Fredag. har varit en intensiv vecka, med möten och mycket annat. Nu kan man vila upp sig. Ha ha ha låt mig skratta lite. Vila upp sig? Imorgon tvättstugan 10.00, ta upp alla adventssaker och julsaker, eventuellt göra id kort och städa. Söndag storbak av Saffransbullar och handling på City gross. Vad utvilad jag kommer att vara på Måndag för en ny arbetsvecka som består av, tandläkaren på Tisdag och föräldramöte kl 18.30-20.00 på Onsdagen.

Idag har jag varit duktig, kl skulle ringa nu men vaknade för en timme sen drygt. Har betalat alla räkningar via nätet, plockat undan gamla tidningar och skräp från hallen och vardagsrummet. Ställt disken i diskhorn. Nu sitter jag här och skriver skit till en massa anonyma läsare som måste tycka att jag är helt förvirrad och tokig och bara skriver en massa bladder.

Så ni ska slippa mig nu för jag ska äta frukost och läsa DN. Sen får jag skjuts till jobbet idag för Sture är ledig och ska riktigt vila ut idag förutom att handla några få ting.


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Sorry för sent svar... Tråkigt att det var en av dina favoriter (Amanda P) som fick åka, dock är jag ju nöjd som du vet. MEn för att både du o jag ska bli nöjda får vi hoppas på Robin nu då ;)

2011-11-25 @ 07:41:30
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0