Blandat!

Min härliga älskling är bara för söt. Hur många är vi här hemma idag?
Rätt svar: Två stycken.
Igår kom han hem med 48 ölglas helt nya som han hittat i ouppackade kartonger.
Jag har satt in 36 se här:





Det är som i serien Svenska hjärtan när Elisabet plockar ut allt porslin och alla glas i skåp+vitrinskåp och sen börjar kasta allt i golvet när maken Torsten kommer hem. Han medlar och säger men du kanske vill ha en fest när du fyller 50. Hon fräser åt honom att hon har väl inte 48 vänner.
jag kommer väl aldrig...eller vi kommer väl aldrig bjuda 36 personer på öl.
Men glasen var snygga:



Här låg 24 av glasen.



Jag har bakat. Men människa tänker ni väl nu, vilken baktokig galning.
men jag har bakat honungslimpa pga filen gick ut idag och det ska var 5 dl fil i degen. Smart va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0