Bakar, men viskar fram det.

Ska snart bege mig in i duschen för att jag verkligen känner att jag behöver det.
Har gjort cupcakes eller håller på att göra på mix denna gång. Bara blanda med vatten och vispa sen ned i formar, ugn, svalna och sen frostingen på och dekorera. Vaknade tidigt imorse 04.20 och har sedan kl 05 legat och tittat på Tre kronor och bloggat en gång. Jo jag skalade en jätte kastrull med potatis som snart sett sina bästa dagar...måste göra något åt den idag eller allra senast imorgon. Så idag ska de bli potatisgratäng i massor, med massor av härlig vitlök i.

Bilder kommer senare det lovar jag. Men jag väntar på att få hem mjölk och grädde (kaffegrädde står det men vi tar matlagningsgrädde) och spär med mjölk.
Cupcakes jordgubbssmak  denna gång kommer det bilder på tidigare.


Hur jag mår? Bättre faktiskt, trött och snorig men det verkar vända och jag har inte värk i kroppen idag iallfall.
Känns skönt för det här har verkligen varit en jobbig resa, med flera läkarbesök och en känsla av att inte bli trodd.

Men jag vet hur jag mår det kan ingen annan veta inte ens om du är utbildad läkare, man kan inte bara gissa och skita i att ta prover. Jag blev sjukskriven som jag verkligen behövde bli till slut av en kompetent läkare.
En som lyssnar på sina patienter och tar de prover som behövs för att överhuvudtaget kunna ställa någon form av diagnos. Inte gissa fram en.

Nu måste jag fortsätta i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0