Morsdag!!!!!

Först i detta inlägg ett stort Grattis till min mamma!



Hoppas du får en bra dag trots det tråkiga vädret!







Osten är tillbaka till affären och Sture fick två gånger pengarna tillbaka som kompensation. Men jag har redan mailat till butikschefen och hoppas att vi får mer för besväret. Behöva åka tillbaka till butiken och sen deras slarv är värd en check anser jag. Sen så fanns det ingen paprika ost med okey datum det fanns tom en i disken som gick ut den 21 April
. Skulle vilja veta vem som ansvarar för ostdisken och ta en riktig diskussion med denna.
Jag fick en Boxholms gräddost istället.

Svar på kommentar:

Äsch jag var godis sugen inte hungrig mamma. Jag fick både Mango chokladen och sen kexchoklad...mumsigt värre!

Mangon är slut men har hela kexchokladen kvar.

Idag är det Söndag tråkigaste dagen på hela veckan och idag ska det göras pannbiff och sockerkaka.
Kakan ska jag ta med till jobbet imorgon för vi har planeringsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0