Tisdag!

Tisdag här och stressad här! Sture är söt och kör mig strax innan 06 sen hämtar min far upp honom 06.30 hemma hos oss. men skönt att slippa tuben är så himla trött.
Sen urtråkigt att man inte får stanna kvar hemma när man slutar kl 14.30 utan jag måste tillbaka kl 16.30 för att lyssna på vår chefs chef i ett extra insatt möta om vår nya kommande förskolechef. Vi fick först veta detta i Fredags!
Klart jag vill vara med på detta möte men inte min tidiga dag. Förra Tisdagen sabbades min tidiga dag av att jag skulle till tandläkaren och inte kom hem förrän strax efter 16.30, nästa Tisdag har jag inskolesamtal kl 14.30.

Gnällig jag är va?
Men jag känner för det, jag känner för att gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0