Stressad tror jag!

Måndag!!!!! Nyduschad och sen. Ska hinna äta frukost innan jag ger mig iväg, men är inte hungrig alls. Skulle velat haft någon form av fil eller yoghurt hemma, men det har man självklart inte. Smörgås känner jag inte alls för. Kanske ska ta lite fil när jag kommer till jobbet istället.
Ja får se hur jag gör ska jag äta hemma måste jag göra det om max tio minuter...så jag har tio minuter till att bli hungrig på.

Tittade ut och såg att det var 3+ ute...3+????? Vad fasiken ska man ta på sig då????
Ja ja jag har 30 minuter att avgöra det på. Vilken enorm tid jag har på mig idag!!!! Ska hinna äta, borsta mitt blöta hår, borsta tänderna, välja kläder, klä mig på 30 minuter, det är ju gott om tid. Eller????
NEJ!!!!
Tyvärr vi får höras senare ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0