Stor städar!

I full gång med storstädning. ned med alla prydnadssaker och torka av dem och damma under. Detta är bara en bråkdel och enbart från vardagsrummets hyllor...ops!!!!



Nja ljög lite Isbjörns skålen och blågula ljuslyktan är från sovrummet.


Golven ska tas ordentligt så upp med matbordstolarna på bordet:



Sture med dammsugaren i högsta hugg, skurhinken används lika flitigt den med:



vad jag gör? Eller vad jag gjort?
Dammat hela lägenheten utom vardagsrummet som Sture tog, torkat av alla prydnadssaker och dammat av alla mina dockor. Så jag har varit i full gång jag med. Snart är kl 11 och vi är snart klara och vi har även käkat frukost. Tänk vad vi hunnit idag. ja jag har tom bakat bröd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0