Snart middag!

Eftersom Sture vann nästan 500 kronor på dagens Dubbel igår så blir det korvmojjen idag. Fiskburgare meny ska jag ha...mumsigt värre.
Lite måste man få unna sig.
Han är iväg och handlar nu så jag räknar med att om ca 15 minuter får jag sätta tänderna i den supergoda fiskburgaren.

Alla program är färdigsedda för dagen. Kniven mot strupen var rätt trist idag, semesterduellen var okey, kul att de kom så bra överens familjerna. Men jag tyckte det var fruktansvärt när den lilla bortskämd tjejen svor när hon fick se rummet i Indien. Var väll inget fel på det.
Men inte konstigt att ungen blir så när mamman resonerar som här under.
Larvigt att vilja ha hotell som har kända designade möbler exempel från Italien som kvinnan sa.
Lyx skulle det vara också. Ett rent och snyggt hotellrum vill jag ha och en skön säng. Visst kan det vara kul med lite lyx, men det verkade som de alltid reste i lyx.


Sen så lyxfällan då där ett par gissar på att deras skulder ligger på 400 000-500 000 kronor, där han slänger alla kuvert med innehåll från inkassobolag och Kronofogden. Dö,m om chocken när allt låg på 1,6 miljoner kronor. Lite väll felräknat måste jag säga. Sen höll de på och planera bröllopet där både kyrka och festlokal va bokat och för 100 gäster. men vilken hjärna man kan ha...nja ingen hjärna alls egentligen.

Nu kommer Sture snart och då ska man få äta gott.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0