Samma dröm natten lång!

Om ni noga tittar på smhi:s väder karta från igår ser ni ganska fort. Inget regn ingen åska eller hur?
vad blev det sen då på kvällen. Dunderbrak och ösregn.

Nu lägger jag in deras väder för idag så ska vi fasiken se hur bra det stämmer:

Onsdag 18 maj Detaljerad tabell
08.00 Halvklart 11° V 4 (7) m/s
14.00 Halvklart 17° V 5 (7) m/s
20.00 Halvklart 16° SV 5 (
Inte ens gråa moln idag och inget regn än så länge stämmer det.
Men tycker att meteorologerna har väldigt fel idag. Det stämmer nästan aldrig. men de har ju f
ått skit för det också.



Inatt har jag vaknat hur många gånger som hest och varit vaken från allt några sekunder till 20 minuter. Men varje gång jag somnat om så har jag drömt samma dröm som innan eller den har fortsatt där den slutade.
Aldrig varit med om att man kommer in i samma dröm på samma ställe flera gånger under en och samma natt. Någon gång har det hänt att man somnat om och kommit in i samma dröm. Men en gång inte flera.
Inatt gällde detta minst åtta gånger som jag säkert vet att jag vaknade kan nog vara fler.


Nu var det ingen mardröm som tur är, men den har gjort mig jättetrött pga allt vaknande.
Men saken är den att det var en behaglig och ljuv dröm som jag gärna drömmer igen.
Den ligger kvar inom mig och har gjort så jag känner mig alldeles varm och yr.

Drömmen känns så levande fortfarande
Svårt att förklara men jag mår bra trots all trötthet som hänger över mig.
Idag stänger jag också så det blir en lång dag.


Frukostdags och sen iväg.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad drömde du om?????

2011-05-18 @ 10:29:53
Postat av: Daisy

2011-05-18 @ 12:30:29
URL: http://phantazia.c
Postat av: Daisy

Har barnen bara vanlig förkylning men inte verkar vara allmänpåverkade så får de gå. Men vet jag inte vad de är ja då blir de hemma för magsjukor etc avskyr jag och vill inte att våra barn smittas så således gör jag vad jag kan för att inte våra skall smitta andra. =)

2011-05-18 @ 12:32:10
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0